photo botslide.jpg

Summer-To do List!

Friday, July 5, 2013


Όπως με κάθε αλλαγή έτους θέτουμε κάποιους στόχους και ελπίζουμε να τους πετύχουμε, έτσι και φέτος είχα κατά νου να γράψω μια λίστα με πράγματα που θέλω να κάνω, πριν με αποχαιρετήσει το 2013!
Αυτό που έπαθα όμως, είναι να βλέπω το χρόνο να με αποχαιρετά και ο μακρύσυρτος κατάλογος μου να μένει γεμάτος...
Αποφάσισα λοιπόν να ξεκινήσω μια νέα λίστα με μικρούς και επιτεύξιμους στόχους, προσαρμοσμένη   στην  κάθε εποχή.Έτσι θα αυξηθούν οι πιθανότητες να τους πετύχω και να έχω ένα καλοκαίρι γεμάτο χαρά και αυτοπεποίθηση.Παρακάτω έχω τη λίστα που δημιούργησα μέχρι στιγμής.

1.Ολοκλήρωση της πτυχιακής μου, μιας και είναι μέσα στους πρώτους στόχους που έθεσα με την αλλαγή του χρόνου!
2.Διακοπές στο εξωτερικό.Η χώρα εκλογής είναι ελαχίστης σημασίας, μιας και δεν έχω περάσει τα σύνορα της μικρής μας Ελλάδας.
3.Να βρώ μια δροσιστική συνταγή για κρύο τσάι.
4.Χρόνο για φίλους που έχω να δω καιρό.
5.Να χαρίσω καλοκαιρινά ρούχα που δεν έχω φορέσει.
6. DIY project με λεβάντα που έχω στον κήπο μου.
7. Αλλαγή στα μαλλιά μου.
8.Laser αποτρίχωση, γιατί ο χρόνος είναι πολύτιμος να τον σπαταλάω στο ξυράφι.
9.Να τελειοποιήσω τη συνταγή μου για σπιτικό παγωτό mocha!
10.Βουτιές σε παραλία που δεν έχω ξαναπάει...

Εσείς πως ελπίζετε να περάσει το καλοκαίρι σας?

LoVe Angie

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 photo envye.jpg
envye blogger theme