photo botslide.jpg

Proclaim Glossing Polish Color & Heat Protection

Friday, May 24, 2013


                                                              ~Proclaim Glossing Polish ~
                                         ~Proclaim Color& Heat Protection 7.99*~
Όσες έχετε μακριά μαλλιά τότε ξέρετε πως το κυνήγι για προστασία από τη θερμότητα είναι μεγάλη πρόκληση.... Έχω διάφορα προστατευτικά προϊόντα ενάντια στη θερμότητα αλλά αυτό είναι το μόνο που υπόσχεται και προστασία από το χρώμα...
Προσωπικά το χρώμα των μαλλιών μου έχει ξεθωριάσει εδώ και καιρό και δεν είναι μέσα στους στόχους μου να το διατηρίσω μιας και θέλω να ξεφορτωθώ όλη την βαφή από πάνω μου!!!! Αυτή ευθύνεται για όλη την ταλαιπωρία που πέρασαν τα μαλλιά μου και μετά το styiling.



Το Proclain*  μου το χάρισε η θεία μου που είναι κομμώτρια και όποτε έρχεται από Καναδά πάντα μου φέρνει διάφορα προϊόντα που δε μπορώ να τα προμηθευτώ στην Ελλάδα.Είναι το μόνο προϊόν της κατηγορίας του που τουλάχιστον από ό,τι μπορώ να γνωρίζω έχει πολύ καλή τιμή και περιέχει aloe και διάφορα άλλα φυσικά έλαια για την αναδόμιση και προστασία της τρίχας.Επίσης έχει διακριτικό άρωμα και κάνει τα μαλλιά απαλά στο άγγιγμά τους και τους δίνει ωραία γυαλάδα.
Φυσικά όμως όπως όλα τα λαδάκια καλό είναι για όσες αντιμετωπίζουν πρόβλημα λιπαρότητας να αποφεύγουν να το χρησιμοποιούν στις ρίζες...

Φυσικά θα προτιμούσα να είχε αντλία...well you know me! Παρόλα αυτά το καπάκι του ασφαλίζει αρκετά καλά...

Εσείς το γνωρίζατε αυτό το προϊόν? Θα το αγοράζατε?


LoVe
 Angie

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 photo envye.jpg
envye blogger theme