photo botslide.jpg

Bathroom Decor

Friday, May 3, 2013

Η οργάνωση και η διακόσμηση του σπιτιού είναι από τις αγαπημένες μου ασχολίες... Άλλοι έχουν το χορό άλλοι τη γυμναστική και άλλοι τη μαγειρική.Εμένα πάλι με ξεκουράζει να αναδιοργανώνω το χώρο μου!Έτσι λοιπόν ξεκίνησα από το μπάνιο που θεωρώ ότι είναι από τους πιο εύκολους χώρους του σπιτιού για να αλλάξω. 
Εύκολα και γρήγορα.

Με λίγη φαντασία μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αντικείμενα που έχετε μέσα στο σπίτι...


























Πρώτο βήμα λοιπόν είναι να αδειάσω ότι υπήρχε πάνω στο πάγκο και στο ντουλάπι και να καθαρίσω φυσικά...Αυτό είναι και το πιο βαρετό κομμάτι αλλά πρέπει να γίνει!Ελπίζω στο μέλλον η τεχνολογία να μας σώσει από το μαρτύριο της χλωρίνης...



Και τώρα αρχίζει το παιχνίδι...Δοκίμασα διάφορους συνδιασμούς αλλά κατέληξα σε αυτόν αφού άρεσε και περισσότερο στη μητέρα μου...Οπότε ορίστε παρακάτω τα αποτελέσματα...
Στην αριστερή πλευρά τοποθέτησα ένα καροτσάκι ξύλινο που το είχαμε να κάθετε άδειο και πρόσθεσα μια πετσετούλα που έχει κέντημα από κλαδί ελιάς και πηγαίνει με τα χειροποίητα σαπουνάκια που μου είχε κάνει ο ξάδελφός μου.
Από δεξιά ένα μικρό διαφανές πιατάκι με κάποια κοχύλια από το καλοκαίρι και ένα μικρό βαζάκι.
Στο ντουλάπι δεν έκανα μεγάλες αλλαγές.Κυρίως το καθάρισα και αναδιοργάνωσα τα πράγματα που είχα μέσα.
Ελπίζω να σας αρέσουν αυτά τα project,γιατί προσωπικά το διασκέδασα αρκετά.
Μετακόμισα για άλλη μια φορά λόγω της πρακτικής μου άσκησης αυτή τη φορά, οπότε έρχονται και άλλα Home decor posts...

Σας αρέσουν αυτά τα post? Θα θέλατε να δείτε κάτι παρόμοιο στο μέλλον?

Love Angie

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 photo envye.jpg
envye blogger theme