photo botslide.jpg

My October Empties

Monday, November 5, 2012

Καλό μήνα κορίτσια... Παρακάτω θα δείτε τα προϊόντα που κατανάλωσα μέσα στον Οκτώμβρη.Είναι κυρίως προιόντα για τα μαλλιά.Εάν σας βοηθάει θα σας πώ πως Ο δικός μου τύπος μαλλιών είναι λιπαρά.

My October Empties

 
 1) Loreal, Elvive Ολική αναδόμηση>5 Σαμπουαν επανασύστασης
Βοήθησε στη λιπαρότητα των μαλλιών μου, δυνάμωσε την τρίχα, αλλά σε καμία περίπτωση δε μπορώ να πώ οτι κλείδωσε το χρώμα ή οτι έδωσε λάμψη στα μαλλιά μου.

2) Garnier,Fructis Μάσκα λάμψης υψηλής θρέψης 1΄. Όντως μαλακώνει την τρίχα στο λεπτό. Έχει την κλασική μυρωδιά Fructis που προσωπικά δε συμπαθώ καθόλου. Επίσης δεν είδα να βοήθησε στην προστασία για το χρώμα της βαφής μου.

3) Schwarzopf Gliss Kur . Μάσκα ολικής αναδόμισης και προστασίας 2΄. Πραγματικά μια απο τις πιο ωραίες μάσκες που έχω δοκιμάσει. Λατρεύω το άρωμα που έχουν όλες οι σειρές του.Αν δεν σας αρέσουν τα έντονα αρώματα απο τα Gliss, αυτή η μάσκα έχει πιο διακριτικό άρωμα σε σχέση με τις υπόλοιπες σειρές και κάνει τα μαλλιά απαλά σε λιγότερο απο τα 2΄ που υπόσχεται

4) Schwarzopf Gliss  Hair repair with liquid keratin. Όπου βλέπεται κερατίνη = απαλά μαλλιά.
Δεν κάνει για λιπαρά μαλλιά αυτή η σειρά, αλλά την είχα πάρει γιατί η τρίχα μου είχε καταστραφεί τόσο από τις βαφές που προσπαθούσα απεγνωσμένα να την επανορθώσω.
Αυτό το μαλλακτικό έχει έντονο άρωμα ,τόσο που εμένα μου θυμίζει αντρική κολώνια. . . Κάνει πραγματικά απίστευτη δουλεία και αφήνει τοοοοοσοοο απαλά τα μαλλιά όσο δε φαντάζεσται.

5) Fresh Line , Marine Fresh . Γαλάκτωμα σώματος με αιθέρια έλαια αποπεργαμόντο ,μάραθο, δενδρολίβανο. Τη χρησιμοποίησα ως κρέμα χεριών και τη λάτρεψα!!! Το άρωμα που έχει, είναι ένα φρέσκο άρωμα που προσωπικά μου θύμισε το Oceanus απο τα Body Shop. Σαν να βγήκες από το μπάνιο.....

Ελπίζω να βοήθησα.. Να περνάτε καλά και να χαμογελάτε.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 photo envye.jpg
envye blogger theme